O CNG TIR

Kierujemy się pasją i troską o środowisko naturalne zapewniając przy tym znaczne oszczędności dla naszych klientów z sektora transportu drogowego.

Skontaktuj się z nami!

ul. Długa 16c/126, 53-658 Wrocław

+48 793 661 688

+48 574 580 720

+48 788 710 388

biuro@cng-tir.pl

NIP 8971869420
REGON 384090037
KRS 0000798228
Kapitał zakładowy wynosi 5 000,00 zł - wpłacony w całości

 

System BiFuel LPG

Instalacje gazowe do silników Diesla są systemami jednoczesnego zasilania olejem napędowym i LPG (lub CNG). W najprostszych instalacjach dodanie LPG do dostarczanego do silnika powietrza ogranicza ilość zużywanego oleju napędowego, ponieważ kierowca nie musi naciskać na pedał przyspiesznika w takim stopniu jak przy zasilaniu wyłącznie olejem napędowym. Systemy bardziej zaawansowane są wyposażone w szereg emulatorów, które emulując różne sygnały wpływają na ograniczenie dawki oleju napędowego, dzięki czemu możliwe jest zastąpienie większej ilości paliwa bazowego o połowę tańszym gazem.

Istnieje również możliwość przemontowania instalacji CNG diesel na instalacje LPG Diesel , wymianie podlegają butle CNG oraz parownik/reduktor , wszystkie pozostałe elementy systemu : elektronika , wtryskiwacze , pozostają w pojeździe.
Redukcja spalania ON o 30-40 % , zwiększenie zasięgu pojazdu o 1200- 1500 km , przy zbiorniku LPG pojemności 200 l , tankowanie dostępne na każdej stacji benzynowej.

AGIS Diesel D24 , to nowy sterownik w grupie sterowników AGIS. Sterownik przeznaczony do konwersji, pojazdów zasilanych olejem napędowym, na dwupaliwowy system zasilania LPG/ON lub CNG/ON-LNG/ON.

Sterownik może działać zarówno jako sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu pod zawór dolotowy jak również jako wtrysk gazu we wspólny dolot za turbiną.

  • nie wymaga zastosowania konwerterów napięcia : zasilanie główne jak i zasilanie po kluczyku z wartości 24 V
  • obsługa do sześciu wtryskiwaczy gazowych
  • możliwość obsługi cyfrowego pedału przyśpieszenia / cyfrowy TPS : MAN , Mercedes, DAF/
  • obsługa podwójnego analogowego pedału przyśpieszenia
  • automatyczna kalibracja TPS
  • automatyczna synchronizacja TPS
  • obsługa tempomatu
  • cut off of turbiny oraz TPS
  • obsługa hamulca górskiego
  • możliwość emulacji turbiny ze zmienną geometrią
  • możliwość emulacji dla 4 czujników : turbina , pedał przyśpieszenia , common rail,
  • oddzielne mapy wtrysku gazu dla każdego emulatora
  • możliwość rozbudowy sterownika do 12 cylindrów i obsługi 24 wtryskiwaczy gazowych

Uniwersalność i funkcjonalność systemu pozwala na dokonanie konwersji w zasadzie dowolnego pojazdu lub maszyny roboczej posiadającej minimum turbinę.

Elementy systemu:

  • jednostka sterująca AGIS D24
  • reduktor
  • zestaw wtryskiwaczy
  • map sensor
  • panel sterujący
  • zbiornik z wielozaworem
  • czujnik temperatury spalin